Design & Technologie

Silicon Valley van Brussel

Klaar om mee te werken aan de digitale toekomst? Zie je jezelf al aan de slag in de snelgroeiende en creatieve digitale industrie? Wij werken met cutting-edge technologische ontwikkelingen, experimenteren volop in onze eigen labo's en doen projecten met vooruitstrevende bedrijven. Zo reiken wij jou de juiste kennis en de juiste vaardigheden voor een dynamische baan in de innovatieve IT- en multimediasector. Op onze campus hebben wij een ruime keuze met meer dan tien verschillende opleidingen binnen Design & Technologie.

KOM BIJ ONS STUDEREN

Studenten op Campus Kaai

Onze studenten aan het woord

Axelle - student Multimedia & Creative Technologies

Tycho -  student Toegepaste Informatica

Steve - student Internet of Things

Onze opleidingen

Multimedia  & Creative Technologies

Professionele bachelor

Toegepaste Informatica

Professionele bachelor

Elektromechanische Systemen

Internet of Things

Programmeren

Systeem- & Netwerkbeheer

Coding

Postgraduaat

Experimenteer erop los in onze labs

Ons departement Design & Technologie telt verschillende labo's waarin onze studenten innoverende praktijkervaring opdoen. Onze Labs maken gebruik van de meest geavanceerde technieken en apparaten.

FabLab

Medialab