Samenwerken met bedrijven en organisaties

Aan EhB werken we graag samen met het werkveld. Deze nauwe banden zijn essentieel voor ons doorgedreven praktijkgericht onderwijs en onderzoek. Daarbovenop hebben we ook heel wat expertise in huis die we graag inzetten in jouw bedrijf of organisatie. Check hieronder welke samenwerkingen we kunnen opzetten. Overtuigd om samen te werken? Vul dit formulier in en laat het ons weten.

Deel je vacatures

In contact komen met onze studenten en/of oud-studenten? Via ons Career Center kan je vacatures en stageplekken doorgeven.

Stage en leerwerk

We zijn steeds op zoek naar partners om stages en andere vormen van werkplekleren aan te bieden aan onze studenten.

Eindwerken en projecten

Elke student is tijdens zijn studies betrokken bij meerdere projecten. Zo'n projecten en/of eindwerken zijn extra boeiend met een reële vraag van een werkveldpartner.

Van gastcollege tot bedrijfsbezoek

Praktijk, praktijk, praktijk. Daar draait het om bij EhB. We doen graag beroep op professionals om ons onderwijs te versterken. Bekijk verder hoe we kunnen samenwerken.

Innoveer met onze hulp

Met onze 7 labs verdiepen én verspreiden onze bachelors hun expertise binnen hun vakgebied. Wij werken graag samen aan jouw innovatie. Ontdek onze labs.

Huur onze infrastructuur

Vergaderlokaal, oefenruimte, labo's,... wij stellen onze infrastructuur graag open zodat jij je project kan lanceren op één van onze campussen. Doe je aanvraag via e-mail

Bijscholen

Nog meer expert worden in je vakgebied? Check ons ruim aanbod aan postgraduaten, bijscholingen en micro-credentials.

Samenwerken met een specifieke opleiding

Onze opleidingen zijn steeds op zoek naar partnerships. Check onze opleidingspagina's voor gedetailleerde info over mogelijke samenwerkingen.