studenten in brussel

Welkom op EhB

Het zijn wat vreemde tijden om echt te ontdekken waar wij als hogeschool voor staan. We proberen digitaal zoveel mogelijk vragen te beantwoorden, daarvoor hebben we deze pagina voor nieuwe studenten gecreëerd.

Infodagen

Voor individuele contacten zijn we tijdelijk overgestapt tot digitale kennismomenten met toekomstige studenten. Tijdens die momenten kun je vragen stellen per opleiding. De volgende digitale infodag gaat op zaterdag 27 juni door. Op zo'n infodag krijg je informatie uit eerste hand. Onze docenten, studie- en trajectbegeleiders en studenten staan klaar om je via chat en video een antwoord te geven op al je vragen.

We hopen in september weer echt volk op de campussen te mogen ontvangen. Zo kun je kennismaken met de campus - de praktijklokalen, het studielandschap, het restaurant,…  en ontdekken waar je deze boeiende jaren van je leven door zal brengen.

Kijk voor de meest actuele informatie bij infomomenten

Opgelet! We hebben zes campussen in Brussel. Check dus hier eerst waar je moet zijn. Je leert op onze infodagen uiteraard ook de graduaatsopleidingen kennen.

Voorinschrijven?

Dankzij onze online tool kun je je, vanaf 31 mei 2020, van thuis uit handig inschrijven in één van onze opleidingen. Het enige wat je daarna nog moet doen is je dossier afronden met de nodige documenten. Daarvoor kom je dan best langs (eens je je diploma hebt) op het studentensecretariaat van de campus waar je zult studeren. We geven het alvast mee: de lessen starten op maandag 21 september. Sommige opleidingen houden nog een onthaaldag voordien. Of dat voor jou het geval is, verneem je op het studentensecretariaat.

Klik op onderstaande opleidingen om te lezen op je op welke campus je verwacht wordt om je vragen te stellen.

Opgelet: voorlopig zijn onze campussen voor studiekiezers nog gesloten (mei 2020).