De eerste steenlegging campus Kanal
Vlog

EhB vlogt: Soumaya en Eva leggen een eerste steen van Campus Kanal

Soumaya en Eva hielden zelf geen baksteen vast, maar ze waren er wel bij toen we een symbolische eerste steen legden van de nieuwe campus voor onze studenten Onderwijs en Pedagogie.

Vanaf oktober 2019 zullen onze opleidingen Kleuteronderwijs, Lager Onderwijs, Secundair Onderwijs en Pedagogie van het Jonge Kind verhuizen van Jette naar het hartje van de stad. Een prachtige campus, die de naam campus Kanal zal dragen, met alle voordelen van het gezellige centrum.

In deze blog volg je hen tijdens het werfbezoek en daal je mee af in de enorme bouwput. Alsof je er zelf bij was, dus!

Vanaf oktober 2019 zitten de studenten van opleidingen Kleuteronderwijs, Lager Onderwijs, Secundair onderwijs en Pedagogie van het Jonge Kind in hartje Brussel. Makkelijk bereikbaar met trein (Centraal Station) en metro (St-Katelijne of Zwarte Vijvers) en vooral: midden in de ambiance van de Dansaertstraat. Interesse in deze opleidingen? Kom naar de infodag van 1 september, of schrijf je gewoon in voor 11 juli of na 15 augustus 2018.

Onze EhB-vloggers gaan binnen de hogeschool op stap om te laten zien hoe het er voor en achter de schermen aan toegaat. De oproep om zich als duo aan te melden kende veel succes, bekijk daarom zeker onze andere vlogs op ons EhB-vlogkanaal op YouTube. De studentenduo's komen uit verschillende opleidingen en mogen elk hun eigen stijl en werkwijze gebruiken. Uiteraard houdt de dienst MarCom een oogje in het zeil en geven we hen advies en tips waar nodig.

Interesse om hier meer over te vernemen? Contacteer dan lauren.wouters@ehb.be.