kathmandu

Volg de blogs van de studenten uit de Lerarenopleiding in het verre buitenland

Sofia volgt de bachelor Lager Onderwijs en start deze week met haar buitenlandse stage in... Gambia! Dat is op zich al heel bijzonder natuurlijk, maar nog meer als je weet dat Sofia werkstudente is, en haar man en kinderen een paar weken achterlaat om haar hart te volgen. Ze vertelt immers op haar blog dat ze een honger naar andere culturen en naar avontuur heeft, dus solliciteerde ze voor deze buitenlandse stageplaats. Ze zal worden ingeschakeld in het project Education Beats Poverty en Engels geven in een basisschool.

Volg haar 'avonturen' hier;

Ludivine zoekt het avontuur op. Zij schreef zich in, als derdejaarsstudenten Kleuteronderwijs, voor 5 weken stage in Nepal! Deze week, 8 februari stapt ze op het vliegtuig en verblijft ze bij een gastgezin in Kathmandu. Ook zij houdt een blog bij.

En ook haar collega's Anouchka en Céline zijn deze week vertrokken ... zij kozen voor Cambodja om hun grenzen te verleggen... wow! Hun verhaal kunnen jullie hier volgen.

We wensen allen succes bij deze unieke ervaring!

Ben je student en zie je zo'n stage ook wel zitten? Contacteer dan de departementale coördinator of de cel Internationalisering van EhB.