Graduaat Boekhoude stage CVO De Oranjerie Diest

Stage Boekhouden als springplank naar een job!

In het eerste semester dit schooljaar liepen 13 studenten  uit het graduaat Boekhouden in Diest stage in diverse bedrijven om hun opgedane kennis toe te passen in de praktijk. Het was voor hen allen een zeer leerrijke ervaring en de stagementoren waren meer dan tevreden over hun inzet en capaciteiten. Een dikke proficiat aan 6 stagiairs onder hen want zij hebben meteen een arbeidscontract kunnen ondertekenen bij hun stagebedrijf. Deze studenten gaan in de volgende bedrijven aan de slag:

• Steffi werkt bij het full service zakenadvocatenkantoor Lydian te Hasselt.
  • Saskia vond haar plaatsje als hulpboekhoudster bij boekhoudkantoor Feremans & Partners te Leuven.
  • Erna werkt sinds haar stage bij Prymacc Accountants & Belastingconsulenten CVBA te Begijnendijk.
  • Joke werkt nu bij Accountantskantoor De Jonghe te Ham. Het is een zelfstandig kantoor dat zich vooral richt op kleine en middelgrote ondernemingen (KMO’s) en zelfstandigen (eenmanszaken).
  • Stijn liep een succesvolle stage op de boekhoudafdeling van de onderneming JBC te Houthalen.

Meer informatie over de opleiding in Diest? Neem eens een kijkje op de webpagina van het graduaat Boekhouden.