eva en soumaya in Bologna
Vlog

EhB vlogt: Soumaya en Eva op studiereis naar Bologna

De tweedejaars van Pedagogie van het jonge kind beleefden een geweldig inspirerende studiereis naar Bologna. Niet alleen werden inhoudelijk Reggio en het principe van de 100 talen verkend, ook werd een stevig netwerk met Italiaanse studenten van de universiteit uitgebouwd. Soumaya en Eva namen zelf deel aan de reis en maakten deze fijne vlog over hun ervaringen en bezoeken. En check snel zelf hoe tof dat was! Je ziet hen werken met Italiaanse medestudenten, met kinderen, en genieten van cultuur en ijsjes...

Kennismaken met Pedagogie van het jonge kind?

Of met een andere opleiding van EhB? De volgende infodag is op zaterdag 23 juni, van 10 tot 15 uur. Lees meer hier.  En schrijf de datum alvast in je agenda!

Onze EhB-vloggers gaan binnen de hogeschool op stap om te laten zien hoe het er voor en achter de schermen aan toegaat. De oproep om zich als duo aan te melden kende veel succes, bekijk daarom zeker onze andere vlogs op ons EhB-vlogkanaal op YouTube. De studentenduo's komen uit verschillende opleidingen en mogen elk hun eigen stijl en werkwijze gebruiken. Uiteraard houdt de dienst MarCom een oogje in het zeil en geven we hen advies en tips waar nodig.

Interesse om hier meer over te vernemen? Contacteer dan lauren.wouters@ehb.be.