casper op hack belgium
Vlog

EhB vlogt: Casper en Niels bezoeken EhB op Hack Belgium

Hack Belgium 2018 is een boeiende conferentie die tot doel heeft 1.000 deelnemers samen te brengen om België de toekomst in te stuwen. En dat die toekomst digitaal is spreekt voor zich. Dus mag EhB niet ontbreken! Ons vlogduo Casper en Niels gingen er op zoek naar Ann Peeters, onze expert Digital Fabrication en aan het hoofd van ons FabLab en MediaLab (campus Kaai). Zij bracht een lezing op de hackathon en was  alvast aangenaam verrast om oud-studenten tegen te komen in startups.

Kennismaken met onze digitale opleidingen?

Klik dan onder deze blog op de drie opleidingen van ons departement Design & Technologie. En kom zeker naar de volgende infodag op zaterdag 23 juni, van 10 tot 15 uur. Lees meer hier.  En schrijf de datum alvast in je agenda!

Onze EhB-vloggers gaan binnen de hogeschool op stap om te laten zien hoe het er voor en achter de schermen aan toegaat. De oproep om zich als duo aan te melden kende veel succes, bekijk daarom zeker onze andere vlogs op ons EhB-vlogkanaal op YouTube. De studentenduo's komen uit verschillende opleidingen en mogen elk hun eigen stijl en werkwijze gebruiken. Uiteraard houdt de dienst MarCom een oogje in het zeil en geven we hen advies en tips waar nodig.

Interesse om hier meer over te vernemen? Contacteer dan lauren.wouters@ehb.be.