Bauke en Ine op de infodag
Vlog

EhB vlogt: Bauke en Ine achter de schermen van een infodag

Opnieuw stuurden we een vlogduo op stap, dit kaar naar onze eerste infodag van het jaar, op zaterdag 17 maart. Bauke en Ine kwamen in de vroege uurtjes aan en zo hadden studenten en docenten nog tijd om hen te woord te staan. Je maakt kennis met een aantal opleidingen op onze campus Bloemenhof. Zowel docenten als studenten krijgen het woord. Ook onze collega van de graduaatsopleidingen, die in 2019 inkantelen, vertelt vol passie over de HBO5-opleidingen.

Bekijk de vlog hieronder.

Infodag 21 april en openlesdag 25 april

Wil je ook kennismaken met onze opleidingen, noteer dan zaterdag 21 april in je agenda: dan is onze volgende infodag.

Op woensdag 25 april vanaf 14u houden de professionele bachelors bovendien een openlesdag. Klik hier voor meer info.

Onze EhB-vloggers gaan binnen de hogeschool op stap om te laten zien hoe het er voor en achter de schermen aan toegaat. De oproep om zich als duo aan te melden kende veel succes, bekijk daarom zeker onze andere vlogs op ons EhB-vlogkanaal op YouTube. De studentenduo's komen uit verschillende opleidingen en mogen elk hun eigen stijl en werkwijze gebruiken. Uiteraard houdt de dienst MarCom een oogje in het zeil en geven we hen advies en tips waar nodig.

Interesse om hier meer over te vernemen? Contacteer dan lauren.wouters@ehb.be.