Wie wordt Ketnetwrapper

Drie EhB-studenten in de running voor Ketnet-wrapper

In 'Wie wordt wrapper?' zoeken Gloria, Sarah en Sander de ideale opvolgers voor Sien Wynants en Thomas Van Achteren. De top tien van kandidaten is bekend, en daar zitten niet minder dan 3 EhB'ers bij!

Bert, Victor en Héritier hopen op veel stemmer van de ketnetters om zo de live shows op 8 en 15 mei te halen. Tijdens de grote finale van Wie wordt wrapper? bepalen Ketnetters en jury wie de titel ‘Ketnet-wrapper’ dubbel en dik verdient. Of er één of meerdere wrappers gekozen worden, dat komen de Ketnetters tijdens de finale te weten. Dit zijn de voorstellingsteksten van onze drie studenten:

Victor Lammertijn
Victor is 21 jaar en afkomstig uit Nazareth. Hij zit in zijn derde jaar Musical aan het Koninklijk Conservatorium in Brussel. Victor is een enthousiaste gamer en probeert ook zo veel mogelijk sportief bezig te zijn.

Bert De Kock
Bert (Journalistiek) is 27 jaar en komt uit Affligem maar woont sinds twee jaar in Brussel en kan nog steeds geen woord Frans. Hij spendeert zijn vrije tijd met TikToks maken als ‘bertnoternie’ en zijn twee nichtjes entertainen als ‘nonkel Bert’.

Héritier Tipo
Héritier is 22 jaar en komt uit Sint-Jans-Molenbeek. Hij studeert Organisatie en Management aan de Erasmushogeschool in Brussel en is een echte polyglot. Héritier spreekt vlotjes Frans, Engels en Nederlands. Daarnaast zingt, danst en acteert hij.

We wensen hen alledrie veel succes!

Wie wordt wrapper? op zondag 1, 8, 15 en 22 mei omstreeks 08.35 uur op Ketnet, VRT NU, Ketnet.be en in de Ketnet-app.

Bron tekst en beeld: Ketnet, VRT