Beeld symposium BEELD(vorming)

Symposium BEELD(vorming): ontdek het programma

"Eén op de twee leraren geeft toe dat meisjes anders worden behandeld dan jongens."
"Wie onkunde ziet, oogst ellende. Wie mogelijkheden ziet, oogst mogelijkheden."
"Wat een leraar verwacht van een leerling bepaalt de uitkomsten van de leerling."

Straffe uitspraken waar jij als educatieve/pedagogische professional ongetwijfeld meer over te weten wil komen. En we hebben nog veel meer voor jou in petto: van workshops met praktische tips en tricks tot lezingen die je aanzetten om na te denken over je eigen praktijk. Zelfs tijdens de pauzes zal je worden geprikkeld rond alles wat met BEELD(vorming) te maken heeft. We sluiten af met pittige "toogklap" in ons debatcafé.

Laat je mee vormen/omvormen/hervormen over beeld, beelden, vorming van beelden, beeldvorming en nog zoveel meer door Griet De Knopper, Ilse Ghekiere, Ruben Merch, Heidi Desmet, Jan Fransen, Pascal Verhoest, Joke Bauwens, Kevin Smets, Steffie De Baerdemaker, Mieke Vanhoutte, Bert Pieters, Omar Ba, Jan Vandemoortele, Sylvie Walraevens, Dimokritos Kavadias, Guillaume Van der Stighelen, Arzu Yentür, Eric Corijn, Cherif El Farri, Sigrid Arents, Ico Maly, Els Consuegra, Christophe Busch, Olivier Forges, Miguel de Clerck, Aline Nyirahumure, Nelson Hoedekie en VZW Vrienden van het Huizeke.

Met de steun van:

Logo Kleine Kinderen, Grote Kansen