Ruben Miessen en Glenn Vermeulen

Ruben Miessen finalist in Global Student Entrepreneurship Awards in Bangkok

Eerder  berichtten we al over het succesverhaal van Ruben Miessen (Multec) en Glenn Vermeulen (Dig-X) en hun startup. Ruben nam deel aan de wedstrijd 'Student Entrepreneur of the Year' en mocht als verkozene van België naar Bangkok om mee te dingen naar de wereldtitel.

Hij hield ons via mail op de hoogte:

"Bij deze stuur ik u zoals eerder beloofd een mailtje met het resultaat van verdere progressie en successen ivm de Global Student Entrepreneurship Awards. Tijdens deze competitie won ik eerder al in Berlijn de Belgische titel en werd meteen erkend tot de top 9 van Europa en de top 50 van de wereld. Samen met de andere 8 van Europa was ik afgelopen dagen actief in de finale van de competitie in Bangkok. In Bangkok speelde ik dinsdag 7 mei '16 mee in de semi-finals waarbij ze de top 5 van de wereld bepalen. Ik heb deze semi-finals gewonnen en gisterenavond voor 600 mensen de finale gedaan. Ik zat in de finale als enigste Europeaan en maak nu deel uit van de Top 5 van de wereld (ik nam het op namens België en Europa tegen United States, Canada, El Salvador en Sri Lanka) en ben niet alleen nummer 1 van België maar nu ook de nummer 1 van Europa. Helaas heb ik de finale zelf niet gewonnen maar ik ben zeer tevreden met mijn resultaat en reeds behaalde titels. Dankzij een panel van 36 juryleden, heb ik nu 72 pagina’s aan feedback. Handig! :)"

Ook van ons een dikke proficiat, Ruben. Dat noemen ze dan 'de wereld veroveren'!

(Bron afbeelding: http://www.leuvenactueel.be/)