Wetenschapskaravaan bij Kenniscentrum Urban Coaching & Education

Campus Bloemenhof
Reservatie
Schrijf je hier in!

Stel dat jij in de schoenen stond van een jeugdtrainer, vrijwilliger of leerkracht in een grote stad: hoe zou jij omgaan met de superdiversiteit, uitdagingen en kansen van zo’n grootstad?

In workshops zoek je mee naar antwoorden op échte praktijkvragen, situaties die ongetwijfeld herkenbaar zijn voor jou, je (klein)kinderen, vrienden en kennissen. Daarbij reikt het innovatief kenniscentrum Urban Coaching & Education van de Brusselse Erasmushogeschool de middelen, kennis en methodes aan die het door baanbrekend onderzoek ontwikkelde.

Een interactieve en verrassende blik op de stad van vandaag en morgen. Ontdek gloednieuwe perspectieven, gebaseerd op wetenschappelijke inzichten: voer voor geanimeerde gesprekken achteraf!