Tien jaar Pedagogie van het jonge kind

tine jaar pjk
Studiedag
,
Waar?
Campus Kanal
Toegangsprijs
Reservatie
Verplicht

Throwback Event: Terugblik op 10 jaar PJK

We vieren feest! Op vrijdag 23 september blikt de professionele bachelor Pedagogie van het Jonge Kind terug op de eerste tien mooie jaren van de opleiding. En hoe kunnen we dit beter vieren dan met onze studenten, onze alumni en alle partners uit het werkveld aan onze zijde.

Ontdek tijdens boeiende sofagesprekken meer over hoe onze opleiding uitgroeide tot een hechte community. We laten collega's, studenten en alumni het kind in zichzelf (her)ontdekken. We geven een overzicht van projecten, onderzoek en zoveel meer. Zo nemen we je mee in de afsluitingsfase van SELF, een project waar welbevinden van kinderen centraal staat.

Toegang is gratis, maar inschrijven is verplicht via de link in het kadertje rechts boven.

13u00 Welkom op campus Kanal
13u30 Start van inspirerende namiddag: Be Your Critical SELF (A102)
16u30 Feestelijke receptie