Elektromechanische Systemen, Erasmushogeschool Brussel, graduaat, bedrijfsbezoek, Colruyt Group Technics

Tweedejaarsstudenten Elektromechanische Systemen op bedrijfsbezoek

De tweedejaarsstudenten van de opleiding Elektromechanische Systemen zetten tijdens de eerste week van het academiejaar direct hun eerste stappen in het werkplekleren.

Tijdens een bezoek aan Colruyt Group Technics in het hoofdistributiecentrum van Colruyt in Halle kregen de studenten uitleg over het geautomatiseerde logistieke systemen. Zowel het automatische order picking system, de geautomatiseerde diepvries als de bakkenwasinstallatie werd uitgelegd aan de studenten.

Het was een eerste kennismaking, volgende week kunnen de studenten in deze complexe omgeving aan de slag tijdens hun werkplekmomenten.