Twee oud-studenten nemen het op VTM tegen elkaar op in ‘Goed Geplant’

Twee oud-studenten nemen het op VTM tegen elkaar op in ‘Goed Geplant’

Tuinarchitect en oud-student Eef Coolen kruist in het VTM-programma ‘Goed Geplant’ de degens met collega-ontwerper en ook oud-student Jaan Van Kerkhoven. Hun opdracht is acht gelukkige tuineigenaars te helpen hun groene dromen werkelijkheid te maken in het tweede seizoen van 'Goed Geplant'. Een betoverend programma waarin de magie van tuinaannemers tot leven komt, en waar elke aflevering een groen avontuur op zich is.

Het Groene Competitie-element

'Goed Geplant' combineert het realiseren van tuindromen met een vleugje competitie. Eef en Jaan starten hun groene missie door de bestaande situatie en de dromen van de tuineigenaars grondig te bestuderen. Vervolgens laten ze hun creativiteit de vrije loop bij het ontwerpen van unieke tuinen, rekening houdend met het beschikbare budget van de gelukkige eigenaars.
Eenmaal de ontwerpen klaar zijn, is het aan de tuineigenaars om het winnende ontwerp te kiezen. En hier komt het interessante deel: de verliezer van de competitie helpt de winnaar om de droomtuin tot leven te brengen. Een unieke twist die zorgt voor teamwork en gedeelde vreugde in elke groene transformatie.

Tuinaannemers in Actie

'Goed Geplant' belichaamt de filosofie van de VLAM-campagne "Het tuinaannemereffect". Het programma overtuigt consumenten om professionele tuinaannemers in te schakelen voor tuinaanleg en -onderhoud. De tuinen winnen steeds meer aan belang, en daar dragen Eef en Jaan met trots aan bij.
Van ontwerp tot realisatie laten Eef en Jaan zien hoe expertise en creativiteit elke buitenruimte, groot of klein, kunnen transformeren tot een oase van groen en rust. Daarbij verliezen ze het milieu niet uit het oog en integreren ze klimaatvriendelijke oplossingen in hun tuinontwerpen.

Kijk Mee

Benieuwd naar welke tuin de harten van de eigenaars zal veroveren? Mis dan niet de uitzendingen van 'Goed Geplant', elke zaterdag om 18.20 u op VTM. En voor degenen die het moeten missen of willen herbeleven, is er een herhaling op zondag om 12.20 u, en kun je de afleveringen ook terugkijken op VTMGO.