tuinfeest 2019

Supergezellig en zonnig tuinfeest sluit het academiejaar af

Met ruim vierhonderd waren we, en dan tellen we de 60 kinderen niet mee, die samen op 4 juli 2019 het academiejaar afsloten met een fijn tuinfeest. Verschillende foodtrucks zorgden voor originele hapjes, van wraps en wereldkeuken tot lekkere frietjes. De drank werd dit keer geleverd door het Streekproductencentrum van Halle. Kwestie van wat lokaal te blijven.

Voor de kinderen was er onder andere een springkasteel en een reusachtig hindernissenparcours dat zelfs volwassenen kon verleiden. Een heus moordspel, waarbij algemeen directeur het leven liet, werd bedacht door ook weer een werkgroepje, en opgelost door collega en übergamer Jürgen. Langs deze weg een hartelijk bedankt aan de betrokkenen, met name de leden van de werkgroepen Tuinfeest, Versiering, Catering en Spel die dit hebben mogelijk gemaakt!

Bekijk hier de foto's.

Afsluiten doen we met vakantiewensen voor iedereen. Laad de batterijen op en tot 19 augustus!

Bekijk hier de openingsuren van EhB tijdens de zomer.

tuinfeest 2019