Promomateriaal

Student Organisatie & Management promoot Africa Cup

Dit jaar vindt de Africa Cup of Nations plaats in Ivoorkust. Dit grootse voetbalkampioenschap krijgt te weinig aandacht in België. Aangezien er veel animo is voor de wedstrijden, nam Aaron Kalenga-Mpala, student Organisatie & Management, het heft in eigen handen.

Kuumba als uitvalsbasis

Samen met Koolcast, een podcast over sport en media, organiseerde hij al verschillende evenementen in Kuumba. Dit cultuurcentrum in Anderlecht gebruiken ze als uitvalsbasis om mensen samen te brengen voor de spannende matches van de Africa Cup. En met succes: meestal komen er zo’n 150 mensen kijken! Les Léopards, de Congolese nationale voetbalploeg, doen het dan ook erg goed, ze zijn momenteel twee overwinningen verwijderd van de eindzege.

Organisatie & Management skills

De organisatorische skills die Aaron tijdens zijn opleiding leerde kwamen al goed van pas. Zo regelen ze met een kleine groep bijna alles zelf. Van promotiemateriaal tot een optimale beleving. Dit organisatietalent gaat niet onopgemerkt, ook de nationale pers pikte het nieuws al (lees het artikel hier).

Zin in om mee te gaan supporteren?

• Op woensdag 07/02 is het de halve finale om 18 uur
  • Op zaterdag 11/02 is het de finale om 21 uur