Brussel Bootcamp

Start in Toerisme- & Recreatiemanagement als eerste met het nieuwe Bootcamp Brussel

Net beslist… Vanaf het academiejaar 2018-2019 zal je als eerstejaarsstudent Toerisme- & Recreatiemanagement  je eerste week starten met een geweldig Bootcamp Brussel. Get ready to visit Brussels!

Toerisme en vrije tijd in Brussel staat centraal

Tijdens je eerste week als nieuwkomer in Brussel zal docent en Brusselaar Stefan Moens je uitdagen om een volledige week de stad in te duiken, samen met je team van medestudenten. Je krijgt hierbij dus meteen een projectopdracht waarbij toerisme en vrije tijd in Brussel centraal staan. Visit Brussels, het bureau voor toerisme van Brussel, helpt je hierbij om nieuwe dingen te ontdekken: van het Atomium tot de Zavel langs Matongé en Molenbeek. Lezingen, bezoeken, opdrachten, onderzoeken, reflecties en eigen ontspanning, het staat allemaal op het programma. Leven als student in Brussel?

Check!

Toerisme- & Recreatiemanagement

De bachelor Toerisme & Recreatiemanagement aan EhB is internationale opleiding die uit de praktijk, projectmatig en talentgericht is. Een verkort traject volgen kan ook. Kom zeker eens langs op een infodag of schrijf je in voor de openlesdag.