Posterbeurs EhB Biomedische laboratoriumtechnologie

Posterbeurs en job-speeddates groot succes

Onze derdejaarsstudenten Biomedische Laboratoriumtechnologie stelden afgelopen week hun eindwerken voor tijdens een posterbeurs. De posters werden er beoordeeld door docenten, alumni en experten uit het werkveld. Tegelijkertijd stelden een heleboel werkgevers zichzelf voor en was er de gelegenheid voor studenten om met potentiële werkgevers op speeddate te gaan.

Met meer dan 60 verschillende bezoekers en bedrijven werd de avond een groot succes. Onder andere Pfizer, UZ Brussel, Medina, Rode Kruis, Procter & Gamble,… kwamen er vacatures voorstellen en mee de eindwerken van onze studenten beoordelen. Na wat optelwerk kwamen deze eindwerken als de vijf beste uit de bus:

1. Najoie Mohimi (FBT): Generation of brain organoids and induction of mutagenesis by lentiviral induction
  2. Irem Ileroik (MLT): Wat is het verband tussen angststoornis en maagzweer?
  3. Nikee Vandeweyer (FBT): Phylogenetic, chemical and morphological studies of lichens (Arthoniales) in the Galapagos islands
  4. Eline Neyns (FBT): Vergelijking van twee waterfiltratietechnieken op basis van microbiologisch onderzoek afkomstig van verschillende Vlaamse provincies en regio's
  5. Nel Felis (MLT): Wat is de beste methode om een TESE staal te bewerken voor ICSI en is de enzym behandeling nodig

Posterbeurs EhB Biomedische laboratoriumtechnologie