op kot in brussel

Op kot in Brussel? Stuvo en Brik helpen je op weg.

Je vindt in Brussel een zeer gevarieerd aanbod aan studentenkamers. Om niet te verdrinken in deze zee van koten is het belangrijk om voor jezelf na te gaan wat jij belangrijk vindt aan een kot: woon je liefst in de buurt van je campus? Wil je graag in de buurt van vrienden wonen? Of wil je liever andere buurten ontdekken? Hoe belangrijk is de nabijheid van een winkel of wassalon voor jou? Heb je nood aan veel ruimte voor jezelf, of hou je van een gemeenschappelijke keuken en woonkamer? Waarschijnlijk speelt de prijs ook een grote rol. Veel stof tot nadenken.

Binnen EhB helpt STUVO je met die keuze (ze zijn uiteraard aanwezig op onze infodag), en ook Brik - de unieke Brusselse servicedesk waar alle andere studentensteden jaloers op zijn! - helpt je mee op weg.

Check hun kotzoeker of bezoek gewoon een kot tijdens de openkotdagen! Meer lees je hier.