Hotelmanagement internship Erasmushogeschool

Laatstejaars Hotelmanagement trekken de wijde wereld in

Praktijkervaring opdoen maakt een belangrijk deel uit van de opleiding Hotelmanagement. Zo zijn er tal van bedrijfsbezoeken, gastsprekers, beurzen, events, een verkorte keukenopleiding en als kers op de taart krijgen studenten de kans om tweemaal stage te lopen.

De eerste operationele stage vindt plaats in het tweede jaar van de opleiding en duurt 8 weken. De tweede managementstage, in het derde jaar, is dubbel zo lang. Beide stageperiodes kunnen studenten (als ze dat wensen) verlengen.

Heb jij al een duidelijk beeld waar je naartoe wil en welke functie je wil uitoefenen? Heel goed want studenten hebben binnen Hotelmanagement vrije keuze van stageplaats en functie. Heb je daarentegen totaal geen idee? Geen nood, de stagecoördinatoren staan klaar om je te begeleiden naar een interessante stageplaats.

Afgelopen week was het zover. Onze derdejaars zijn gestart met hun stage. Ze lopen stage in hotels en restaurants verspreid over België maar ook op andere plaatsen in Europa zoals Amsterdam, Tenerife, Mallorca, Barcelona, Londen, … Sommige studenten zoeken het avontuur nog verder. Zo hebben we dit jaar twee studenten op de Malediven en een aantal in Thailand. Hun avonturen volgen wij met veel plezier via de sociale mediakanalen: Instagram en Facebook.

internship Hotelmanagement Erasmushogeschool
erasmushogeschool hotelmanagement internship

Kom meer te weten over de opleiding Hotelmanagement en schrijf je in voor de openlesdag of kom naar de infodag.