stage persinfo.org

Emma en Arno op stage bij persinfo.org

Emma Schandevyl en Arno Van Laethem, twee studenten Journalistiek, kijken met plezier terug op zes weken stage bij persinfo.org. Onze opleiding Journalistiek is de enige in Vlaanderen waarbij je als tweedejaarsstudent al op stage gaat.

Emma en Arno slaagden er in om in de kortste keren volwaardige medewerkers van www.persinfo.org te worden. Ze gingen op pad, woonden persmomenten bij, schreven artikels, namen foto’s en registreerden interviews van RadioRand. Bovendien brachten ze zelf heel wat ideeën aan voor interessante onderwerpen.  Ze waren blij met de grote verantwoordelijkheid die ze bij persinfo.org kregen en gaven aan dat ze zelf ook heel wat bijleerden. Ze kregen dan ook een goede beoordeling op de stage-evaluatie, die voor de gelegenheid plaats vond in het Plattelandscentrum Paddenbroek. Persinfo.org dankt Emma en Arno voor deze fijne samenwerking en hopen nog van hen te horen in de toekomst.