Karlien en Pierre in Jette
Vlog

EhB vlogt: Karlien en Pierre maken kennis met Lta - Landschaps- & Tuinarchitectuur

Deze keer stuurden we Pierre en Karlien op pad naar Jette. Daar pakte onze opleiding Landschaps- & Tuinarchitectuur (Lta) tijdens de infodag uit met tal van maquettes en tekeningen van onze studenten.

Je hoort gepassioneerde docenten uitleggen waarom Lta de ideale studie is als je design wil combineren met duurzaamheid. We passen de basistheorie snel toe in praktijkateliers. Je leeft je creativiteit wil uit in reële stadsprojecten. En tot slot legt eerstejaarsstudente Anna uit waarom ze het zo graag doet. Goed gedaan, Karlien en Pierre.

Onze EhB-vloggers gaan binnen de hogeschool op stap om te laten zien hoe het er voor en achter de schermen aan toegaat. De oproep om zich als duo aan te melden kende veel succes zodat we de komende weken zullen uitpakken met ons EhB-vlogkanaal op YouTube. De studentenduo's komen uit verschillende opleidingen en mogen elk hun eigen stijl en werkwijze gebruiken. Uiteraard houdt de dienst MarCom een oogje in het zeil en geven we hen advies en tips waar nodig.

Interesse om hier meer over te vernemen? Contacteer dan lauren.wouters@ehb.be