Ish en heel veel taart

Ish, Lize en heel veel taart

De Erasmushogeschool Brussel  kreeg op 11 september 2017 buitengewoon goed nieuws: het reviewrapport, opgemaakt door de Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (NVAO), is zeer lovend over onze hogeschool.

De conclusie van de NVAO luidt dat EhB “een adequaat onderwijsbeleid heeft dat zij effectief en verbeteringsgericht uitvoert zodat zij, mede op basis van de heersende kwaliteitscultuur, kan garanderen dat de kwaliteit van haar onderwijs zich op een internationaal en maatschappelijk relevant niveau bevindt”.

En dat mag, neen, moet gevierd worden! De diensten Kwaliteitszorg en Marketing & Communicatie ontwikkelden daarom een campagne met grote billboards met quotes van Ish Ait Hamou(externe link) (foto Shed Mojahid), Lize Spit(externe link) (foto K. Keukelaar), J.K. Rowling(externe link) (foto WireImage) en Mark Zuckerberg(externe link) (foto Getty Images), met daarbij de slagzin de beste keuze voor jouw toekomst.
Op 25 september, bij het begin van het academiejaar, volgt een tweede luik van de campagne.

Ish
JK
Mark
Lize

En smullen maar

Op de dag van de bekendmaking van de rapporten trakteerde EhB haar personeel op de verschillende campussen op taart. Veel taart. Het mooie rapport is dan ook het werk van alle EhB-medewerkers, die zich dagelijks inzetten om van EhB een kwaliteitsvolle hogeschool te maken. Klik hier(externe link) of op de foto voor meer beelden per campus (Foto Ish: Shed Mojahid).