Use AI to grow your business in COVID-times

Waar?
Toegangsprijs
Inschrijven via formulier

Artificial Intelligence (AI) is al lang geen hype meer. Machine Learning kan op eindeloos veel manieren ingezet worden binnen bedrijven, de mogelijkheden van Internet of Things kennen geen grenzen waardoor Big Data boomt. De Corona-crisis heeft de noodzaak voor deze technologieën alleen maar doen stijgen en in de laatste maanden hebben wij gezien hoe AI zich met een snelvaart heeft ontwikkeld.

Tijdens de webinar ‘Use AI to grow your business in COVID-times' lichten enkele bedrijven toe hoe zij Artificiële Intelligentie inzetten in de strijd tegen Corona. Ook onderzoekers van Erasmushogeschool en Vrije Universiteit Brussel bespreken tal van cases waaruit het belang van AI in deze moeilijke periode blijkt. Wil je weten hoe AI je bedrijf een nieuwe boost kan geven in deze periode? Alle professionals met een passie voor digitale innovatie zijn welkom op dinsdag 8 september (9:30-12:00) voor een inzichtvol webinar over AI en COVID-19

Sprekers

Wouter Baetens, Managing Partner bij Arinti

In zijn talk zal Wouter enkele lopende en voorgaande AI projecten voorstellen. Hij zoomt daarna specifiek in op het Healthbot project, waarmee Arinti zijn steentje heeft bijgedragen in de strijd tegen Corona.

Sam Sterckval, Mede-oprichter van Edgise

Sam zal ons meer vertellen over Telly, een intelligente winkelassistent die een real-time overzicht geeft van de aanwezigheid van personen in een gebouw en die uit behoefte is ontstaan tijdens het begin van de COVID-19 lockdown periode.

Marc Ylen, Client Partner Executive bij IBM

Marc is een alumni van de postgraduaat Toegepaste Artificiële Intelligentie en vertelt wat de opleiding voor hem heeft betekend.

Hoe kan je deelnemen?

1. Schrijf je via onderstaand formulier in voor de webinar.
  2. Je ontvangt een bevestigingsmail
  3.  Begin september sturen we je per mail alle nodige info.

Schrijf je nu in voor de webinar