foto career center

Nu nog leeg, straks vol vacatures: onze Career Center

Wij vinden de begeleiding van onze studenten enorm belangrijk. Ook na hun studies, zodat ze makkelijker de stap kunnen zetten naar hun eerste job. Daarom lanceren we het nieuwe Career Center, het resultaat van onze samenwerking met JobTeaser. Het betreft een platform waarmee we onze studenten de tools, ondersteuning én kansen geven om hun carrière succesvol te starten.

Op dit moment is die databank nog quasi leeg... daarom hebben we een oproep gelanceerd naar organisaties om hun vacatures of stageplaatsen in te geven. In mei hopen we dan een goedgevulde databank met onze studenten te kunnen delen.

Voor bedrijven is het eenvoudig (én gratis) om een vacature in te geven. Ze registreren zich en hebben de keuze om hun organisatie voor te stellen via een bedrijfsprofiel, of door gewoon de vacature in te geven.

Ook voor studenten en alumni is het gemakkelijk om de jobs terug te vinden. Ook zij maken een profiel aan en zien snel wat met hun diploma overeenstemt.