Graduaat hotel- en cateringsmanagement

Nieuwe studenten stappen in... spannend!

Het tweede semester start binnen de kortste keren. Voor de studenten HBO5 Hotel- en Cateringmanagement die dit jaar in september gestart zijn met hun nieuwe opleiding is het spannende deel reeds voorbij. Zij hebben al hard gewerkt en 'overleefden' hun eerste examenreeks.
We zijn een opleiding zijn met 2 instapmomenten per schooljaar, eentje in september en eentje in februari. Dat maakt dat onze huidige studenten van het 1ste jaar Hotel- en Cateringmanagement binnenkort gezelschap krijgen!
Een tiental nieuwe studenten zullen hun opleiding HBO5 Hotel- en Cateringmanagement starten op 5 februari 2018 en kunnen binnen 2 jaar in januari afstuderen.
Wij kijken alvast uit om kennis te maken met de nieuwe medestudenten. Het belooft bovendien een leuk semester te worden. Op het programma: een bezoek aan Luik voor de expo “Ik zal 20 jaar oud zijn in 2030” als kickstart voor een project rond het hotel en restaurant van de toekomst. Voor de studenten die al gestart zijn in september staat de operationele stage op het programma: een boeiende duik in het werkveld van de horecasector.
Meer informatie over de opleiding Hotel- en Cateringmanagement kan je bekomen bij de opleidingscoördinator An.Winnepenninckx@coovi.be.