wsfqs

Enquête

Wij hebben jouw hulp nodig om vooroordelen over studenten rond middelengebruik, gamen en gokken uit de wereld te helpen.

In de media wordt 'student zijn' geregeld gereduceerd tot excessief middelgebruik (alcohol, medicatie, drugs,...) en overlast. Onderzoek hierover bij studenten toont echter een veel genuanceerdere realiteit. Dergelijk onderzoek is belangrijk voor een correcte beeldvorming en het uittekenen van een alcohol- en drugsbeleid, dat tegemoet komt aan jullie noden en behoeften.

Erasmushogeschool Brussel organiseert daarom, in samenwerking met alle andere Nederlandstalige hogeronderwijsinstellingen in Vlaanderen en Brussel, een grote online bevraging onder al haar studenten. Deze bevraging peilt niet alleen naar jouw middelengebruik en game- en gokgedrag maar bevraagt ook motieven van gebruik, contextfactoren, je mentaal welbevinden en jouw mening over het huidige beleid van Erasmushogeschool Brussel.

Wie de vragenlijst tot het einde invult, maakt kans op een bon van Standaard Boekhandel twv 100 euro. Het invullen duurt ongeveer 25 minuten.

Alle antwoorden worden anoniem verwerkt (meer info kan je vinden in het informatieformulier en anonimiteitsgarantie)

Door op onderstaande deelnamelink te klikken, stem je er in toe om deel te nemen aan deze studie. Hierbij verklaar je dat je op begrijpelijke wijze werd ingelicht over de aard, de methode en het doel van dit onderzoek; ga je akkoord met de info in het informatiedocument, en geef je de onderzoekers de toestemming om de gegevens die je verstrekt te verwerken in het kader van dit onderzoek. Indien je toch niet wenst deel te nemen aan deze bevraging, sluit dan deze webpagina met deelnamelink. Dit blijft zonder verder gevolg.

Neem hier deel aan onze enquête en bedankt voor de hulp!