ine en bauke klaar voor de wijnproeverij
Vlog

EhB vlogt: Bauke en Ine gaan naar een wijnproeverij

Onze studenten Hotelmanagement moeten natuurlijk in staat zijn om aan klanten de juiste wijn te adviseren bij hun maaltijd. Vandaar dat het deel uitmaakt van de studie om wijnen te proeven, te herkennen en te pairen. Ine en Bauke zagen het goed zitten om daar eens een vlog over te maken. Ze waren onder de indruk van het sérieux van deze les... en leerden dat er druiven zijn die naar petroleum smaken.

Kennismaken met onze opleidingen?

Kom zeker naar de volgende infodag op zaterdag 23 juni, van 10 tot 15 uur. Lees meer hier.  En schrijf de datum alvast in je agenda!

Onze EhB-vloggers gaan binnen de hogeschool op stap om te laten zien hoe het er voor en achter de schermen aan toegaat. De oproep om zich als duo aan te melden kende veel succes, bekijk daarom zeker onze andere vlogs op ons EhB-vlogkanaal op YouTube. De studentenduo's komen uit verschillende opleidingen en mogen elk hun eigen stijl en werkwijze gebruiken. Uiteraard houdt de dienst MarCom een oogje in het zeil en geven we hen advies en tips waar nodig.

Interesse om hier meer over te vernemen? Contacteer dan lauren.wouters@ehb.be.