infodag 18/3

Eerste infodag bracht heel wat volk op de been

Zaterdag 18 maart openden we voor de eerste keer dit jaar de deuren van onze campussen. Zo konden studiekiezers kennismaken met onze opleidingen, campussen en studentenstad Brussel. Onze eerste infodag was een groot succes met veel bezoekers.

Uiteraard zetten alle opleidingen hun beste beentje voor en onze docenten, studenten en studentenbegeleiders beantwoordden alle vragen die leven bij de bezoekers. Op het RITCS sprak met zelfs van een overrompeling. Ook bij Musical (KCB)  waren er nog nooit zoveel geïnteresseerden. Onze Schools of Arts houdt dan ook maar één infodag, dus die wil je niet missen.

Heb jij de eerste infodag gemist, geen nood. Op zaterdag 22 april houden we de volgende al. Wil je alsnog info over het RITCS, laat dan hier je gegevens achter.  De muziekopleiding van KCB, onze tweede School of Arts, heeft een online infodag op zaterdag 25 maart.

infodag 18/3