Studente Yasmine De Witte bij LEF-poster

“De ideale stageplaats voor studenten die echt willen bijleren? Secretary Plus!”

Tijdens mijn tweede jaar als studente Office Management op de Erasmushogeschool in Brussel kregen we de kans om stage te lopen gedurende 6 weken. Secretary Plus kende ik al van verschillende workshops die zij kwamen geven op onze campus, maar mijn interesse werd écht getrokken toen ik hun ontmoette op onze jaarlijkse stage- en jobbeurs.

Op de beurs viel het me op dat ze bij Secretary Plus meteen enthousiast waren over het aannemen van een stagiair. Dat bezorgde me een enorme glimlach op mijn gezicht. Dat was dan ook meteen de doorslaggevende factor waarom ik voor Secretary Plus koos als stageplek, want ik had ook bij een ander rekruteringskantoor gesolliciteerd.

Het eerste gesprek in het kantoor van Vilvoorde was zeer professioneel en erg aangenaam. Het viel me meteen op dat iedereen goedgezind, vriendelijk en open was. En die trend voltrok zich ook op mijn eerste dag als stagiaire. Ik kreeg echt het gevoel dat ik deel uitmaakte van het team. Zo werd ik warm onthaald en namen ze meteen een foto met mij met hun LEF-poster die ze deelde via hun kanalen.

Bij Secretary Plus vinden ze het ook belangrijk dat stagiaires echt iets bijleren en daarom krijg je al snel taken met verantwoordelijkheid. Zo mocht ik de inkomende cv’s behandelen, mensen opbellen om te kijken of er een match is met bepaalde vacatures, kandidaten hun interesse voor een vacature verifiëren, vacatures vertalen en uitplaatsen op alle mogelijke kanalen en kreeg ik mijn eigen project.

Voor mij persoonlijk was het eigen project de taak die het meest bij mijn interesses aansloot. Ik mocht studenten van mijn campus laten kennismaken met Secretary Plus. Dit deed ik door de contactgegevens van de opleidingshoofden te verzamelen en contact op te nemen met de communicatieverantwoordelijke van de campus zodat dit project zou kunnen starten.

Één van mijn werkpunten werd na deze 6 boeiende weken meteen een sterk punt: niet bang zijn om te bellen in drie talen. Met een zachte aanpak leerde het team me om zelf wat extraverter en spontaner te worden. Ook de artikels met een heleboel tips vanop contentplatform We Assist You hebben me hierbij zeker geholpen!

Voor mij is Secretary Plus the place to be indien je een nieuwe uitdaging zoekt in de support functies of indien je bedrijf een geschikte kandidaat zoekt! Ze zijn zeer professioneel, geven iedereen een kans en houden zowel de klanten als kandidaten tevreden.

De ideale stageplaats voor studenten die echt willen bijleren en niet bang zijn om wat LEF te tonen!

Bron: blog secretary plus