Musicalstudenten spelen pop-upconcert

Acties De Warmste Week goed voor 8635,81 euro!

Op vrijdagmiddag hebben we 8635,81 euro overgeschreven op de rekening van De Warmste Week, ten voordele van het Brussels Platform Armoede! Met tientallen initiatieven van studenten en personeel werd geld ingezameld. De Erasmushogeschool heeft dan het bedrag verhoogd met 2.500 euro zodat een bijzonder mooi geschenk kon gegeven worden aan ons gekozen goede doel het Brussels Platform Armoede. Dit platform brengt zeven Brusselse verenigingen samen waar armen het woord nemen en die elk op hun manier mensen in armoede en anderen samenbrengen. Het betreft de volgende vzw’s:

• Vrienden van het Huizeke
  • Buurtwinkel Anneessens
  • Wijkpartenariaat 'De Schakel'
  • Bonnevie Molenbeek Chez Nous/Bij ons
  • Chez Nous/Bij ons
  • Ara
  • Pigment

De actie past perfect bij SPE³, het Strategisch Plan 2017-2021 van EhB. Menswaardigheid dragen we immers hoog in het vaandel. De verantwoordelijkheid voor de wereld en de maatschappij mondt uit in duurzaamheid in de breedste zin van het woord. Die waarden geven we onze studenten mee, en willen we ook in acties omzetten. Daarom doen we mee aan De Warmste Week.

Uiteraard bedanken we iedereen die betrokken was bij 'EhB helpt mee' en die van EhB een warme hogeschool maken.

Foto: de studenten Musical die een pop-up kerstconcert gaven in Anspach Shopping-galerij.