Posterbeurs met Jobspeeddates

Campus Jette
Toegangsprijs
Gratis

Wil jij te weten komen wat de nieuwste ontwikkelingen zijn in ons vakgebied? Sla je graag nog eens een praatje met je voormalige docenten? Wil je mee beslissen welke posterpresentaties van onze studenten de top 5 halen? Wil je in contact komen met werkgevers uit verschillende sectoren? Of heb je nood aan wat netwerking?

Dan nodigen we je met onze opleiding Biomedische laboratoriumtechnologie graag uit voor onze Posterbeurs met Job-speeddates!

De Posterbeurs met Job-speeddates vindt plaats op donderdag 10 juni vanaf 16u tot 18u30.
Onze studenten uit de derde bachelor stellen hun eindwerk via een poster tentoon en voorzien jullie van een woordje uitleg.

Maar zij gaan binnenkort ook op zoek naar een uitdagende job.

•    Ben jij een alumnus BMLT die tijdens dit bezoek ook graag wat uitleg geeft over de inhoud van je huidige job?   of
•    Ben jij een werkgever die tijdens deze gelegenheid ook graag openstaande vacatures voor een MLT- of FBT- laboratoriumtechnoloog toelicht en kennis maakt met potentieel geïnteresseerden?

We zullen parallel ook rondetafelgesprekken voorzien voor onze studenten die graag met jou kennis maken of naar jou komen luisteren.
Neem je gewoon graag deel aan de posterpresentaties en de beoordeling ervan? Dan ben je uiteraard ook van  harte welkom!

Programma:

16u -18u30: doorlopend postersessie en parallel jobspeeddates
19u: bekendmaking van top 5 beste posters

Ik ben een (verschillende opties mogelijk)
Ik zal aanwezig zijn tussen (meerdere opties mogelijk)