Online infosessies

Infosessie

Hoe gezond zwanger worden? Hoe kan mijn kindje veilig slapen? Wat te doen met luizen?
Hoe kan ik borstvoeding combineren met werken? Hoe laat ik de eerste dag naar kinderdagverblijf of kleuterschool vlot verlopen?
Hoe kan ik mijn kind voorbereiden op een ziekenhuisopname? Wat bij fertiliteitsproblemen?

Onze studenten ba Verpleegkunde en ba Vroedkunde, geven tijdens een twintigtal verschillende sessie op deze en heel wat andere vragen die jonge en toekomstige ouders zich stellen.

De sessies vinden telkens online plaats van 19u tot 20u30 en zijn helemaal gratis.

Deelnemen kan door je vooraf in te schrijven zodat de juiste link naar de Teams-vergadering kan doorgemaild worden. Teams kan gratis via de online Tool worden gebruikt en is makkelijk en veilig in gebruik.

Inschrijven kan hier.

Sessies