Hallo kroket!

Je hebt je weg naar deze pagina gevonden. Top! Dat betekent dat je nog bezig bent om je studiekeuze te bepalen. Om het je nog eenvoudiger te maken, hebben we een aantal vragen opgelijst. Kies wat voor jou van toepassing is en wij geven het antwoord. Of je wil gewoon meer weten over één van de heerlijkste Belgische klassiekers op de menukaart: de kroket. In beide gevallen ben je op de juiste plek.

Omgedraaide kroket

Al toegehapt? Smakelijk!

Keuze al gemaakt? We zijn blij voor jou, zeker als je voor de Erasmushogeschool hebt gekozen. Vergeet dan zeker niet jouw online inschrijving te regelen en je te komen inschrijven op jouw toekomstige studentensecretariaat. Ga dan meteen een frietje steken ergens in Brussel. Of een kroketje? Keuzestress!

ONLINE INSCHRIJVEN

Kroketweetjes

Krokette godverdekke

U vraagt, wij draaien. Wij serveren kroketweetjes dat het een lieve lust is. Wist je dat:

• de kroket eigenlijk uit Frankrijk komt? Sacre blue, mon dieu et zut alors!
  • de langste kroket ruim 1,3 meter lang is?
  • het wereldrecord kroketten eten op 68 stuks in een uur staat?
  • er een krokettenwet bestaat? Onze Noorderburen besloten dat men bij gemeentevergaderingen die langer duren dan 23u, recht heeft op een kroket.
  • dat er zelfs een speculaaskroket bestaat?
  • dat je zowat alles in een kroket kan draaien? Garnaal, kalkoen, sprinkhaan, slak, ... Ieder diertje zijn pleziertje.
Kroket Brussel

Bijt je vast in Brussel

Waarom Brussel zoveel lekkere lunchadresjes telt? Dit is de hoofdstad van Europa, tiens. Hier liggen dus ook de tofste jobs en stages panklaar op je te wachten. Probeer zeker eens de zuiderse restaurantjes rond de Hallepoort uit of de foodmet in Anderlecht. Als nieuwe Brusselaar word je snel van alle markten thuis. Voor je het weet ben je een echte kro-ket. Want de beste kroketten, die vind je uiteraard in Brussel. De vier toppers:

1. Fernand Obb Delikatessen in Sint-Gilis
  2. La Quincaillerie in Elsene
  3. Ma Folle de Soeur in Sint-Gillis
  4. Restaurant François in Brussel
Kroketten

Help mij kiezen: bachelor of graduaat?

Echt geen idee waarheen? Hey, we herkennen dat. Het ligt waarschijnlijk aan onze uitgebreide menukaart. Zeker nu we ook 11 nieuwe graduaatsopleidingen op onze menu hebben. Een graduaat staat voor heel veel praktijk en een diploma hoger onderwijs in twee jaar. Klinkt goed? Ontdek onze graduaten