Onze Labs paraat op de Maker Faire in Brussel

tot
Waar?
See U – Kroonlaan, 227, 1050 Elsene

Erasmushogeschool Brussel is een partner van Maker Faire, het festival van innovatie, creativiteit en "zelf doen" op 6 en 7 december. Maker Faire Brussels staat voor 15 FabLabs, 20 Maker Spaces, vele Repair cafés en alle gepassioneerde ontwerp(st)ers en makers die Brussel rijk is. Maker Faire Brussels berust op een bijzonder vruchtbaar ecosysteem van innovatie en burgerinitiatieven in het Brusselse Gewest: universiteiten, hogescholen, startups, bedrijven, waar EhB trots deel van uitmaakt!

Workshops, debatten, demo’s: meer dan 85 exposanten-uitvinders, ontwerpers, doe-het-zelvers, codeurs, kunstenaars, onderzoekers, gamers, youtubers, ingenieurs, dromers, ... begeleiden het publiek, vrienden en families naar verrassende belevingen.

Betreed de wereld van de Makers! Kom op 6 en 7 december, op de site van See U, in Brussel.

Informatie en tickets op makerfaire.brussels