Nouvelle Vague Live: Maanlander

RITCS café, A.Dansaertstraat 70, 1000 Brussel
Toegangsprijs
GRATIS

Met Nouvelle Vague Live brengen de studenten van de studentenradio XL AIR een live radioshow vanuit het RITCS café. Eén keer per maand nodigen ze een band uit in hun zetel voor anderhalfuur live radio en muziek. Elke tweede donderdag van de maand af zijn ze present in het RITCS café en ben jij dus meer dan welkom om live te komen luisteren. Of je kan vanuit je eigen luie zetel live luisteren via xlair.be.

Artiest van de maand:

Vol goede moed belandde LEMS-1963-4 op Aarde na een verblijf van 48 jaar op de maan. Het ruimtetuig kwam naar hier op zoek naar zijn held, zijn houvast, in de hoop dat hij met onze zwaartekracht wat beter kon landen. Wat hij vond was alles wat hij nooit had verwacht. Dit is Maanlander of ook wel Lander Severins.