EhB doet mee met de Voorleesweek

Voorleesweek 2023
Voor de student
Data

Van 18 tot 26 november is het weer de jaarlijkse Voorleesweek. Ook aan EhB vieren we deze week met leuke activiteiten op campus. Hieronder het programma. Kom kijken, kom luisteren en doe zelf ook mee.

Dinsdag 21 november: studentenradio XL AIR

• Waar: bibliotheek campus Kanal
  • Wanneer: dinsdag 21 november, 12u - 17u
  • Wat: Studentenradio XL AIR komt een ganse middag live radio uitzenden in het kader van de Voorleesweek. Op het programma: luisterspelen, interviews, een bezoek van lokale kleuters en zo veel meer.
  • Meedoen: Zin om zelf een (al dan niet eigen geschreven) tekst voor te lezen? Contacteer yannick.fevery@student.ehb.be voor 16/11 om zeker te zijn van jouw plaatsje op de radio.
  • Luisteren: via XLAIR of nog beter: kom langs op campus Kanal.

Donderdag 23 november: Open Mic @ RITCS Café

• Waar: RITCS Café
  • Wanneer: donderdag 23 november, 12u - 14u
  • Wat: Een microfoon, een stem en mooie woorden. In het kader van de voorleesweek laten we die middag onze favoriete teksten of gedichten horen aan elkaar. Wie zelf het woord liever niet neemt kan beroep doen op radiofone voorlezers die ter beschikking staan. Geen excuses dus om die prachtige zinnen niet te delen met je naasten.
  • Meedoen: gratis, geen inschrijving nodig.

Vrijdag 24 november: voorleesuurtje in de bib

• Waar: bibliotheek campus Kanal
  • Wanneer: vrijdag 24 november, 12u30 - 13u30
  • Wat: We lezen en bespreken twee teksten van relevante, hedendaagse auteurs.
  • Meedoen: geen inschrijving nodig, kom gewoon langs.
radio XL AIR Voorleesweek 2023