Digitaal Nieuwjaarsconcert 2021

Toegangsprijs
gratis, graag registreren.

Das alte Jahr ist nun vergahn | Michael Praetorius

Voor het eerst brengen we ons Nieuwjaarsconcert digitaal! Dit is een hele uitdaging en brengt vele opportuniteiten. Het RITCS en het Koninklijk Conservatorium Brussel, Schools of Arts van de Erasmushogeschool Brussel, presenteren u visueel en muzikaal een rijk programma rond "Das alte Jahr ist nun vergahn" met muziek van Michael Praetorius.

Onder leiding van

Lambert Colson & Adam Woolf

Studenten Historische Muziek, Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten en Podiumtechnieken.

Krijg al een voorsmaakje

Een Nieuwjaarsconcert digitaal?

Schrijf u in via het formulier op deze pagina en krijg de exclusieve link naar ons Nieuwjaarsconcert.

Het enige waar u voor moet zorgen is:

• Een goede internetverbinding
  • Een comfortabele zitplaats
  • Een lekkere aperitief
U krijgt de link gestuurd naar uw e-mailadres de dag zelf, vrijdag 15 januari 2021. Nadien is het samen aftellen tot het concert begint om 20.00 uur!

Geniet van het talent dat de studenten van het RITCS en KCB te bieden hebben, van dichtbij op een veilige afstand.