SiD-in 2022 chat

We zijn klaar voor de online SID-ins 2022

De overheid heeft beslist om de SID-in-beurzen digitaal te laten doorgaan en nodigt op 16, 19 en 23 februari alle Vlaamse zesdejaars uit om te chatten met de opleiding en instelling van hun keuze.

Ook wij zetten dus ons online platform voor hen open. Jongeren kunnen van achter hun pc kennis maken met onze hogeschool en onze opleidingen én al hun vragen stellen aan onze docenten. Concreet: op 16, 19 en 23 februari staan op al onze opleidingspagina's chatlinks om met ons in gesprek te gaan.

Wat bieden we aan?

• Chatten via de opleidingspagina's met onze docenten, studiebegeleiders en STUVO-medewerkers.
  • Kom alles te weten over onze opleidingen: vakken, stages, jobmogelijkheden, flexibel studeren,...
  • Volg infosessies over afstudeerrichtingen.
  • Bekijk filmpjes van onze campussen.
  • Bekijk filmpjes van het studentenleven aan onze hogeschool.
  • Eerste hulp bij je studiekeuze: hoe kies je vlot een opleiding die echt bij je past.

Voorbereiding op de SID-ins

Bijna klaar met het middelbaar, wat nu? Een opleiding kiezen kan best lastig zijn. In onze 'Eerste hulp bij studiekeuze'-gids loodsen we je in 6 stappen door het hoger onderwijs en studeren aan EhB.

Heb je nu al vragen? Contacteer ons