Campus cup 2023

Hoe ver geraken onze studenten Biomedische in de Campus Cup?

Heb je ze ook al gezien? Lisa, Wout, Joachim en Rana, de vier studenten Biomedische Laboratoriumtechnieken, die deelnemen aan de Campus Cup?

Update... De kwartfinale gehaald én gewonnen! Dan mag je al dromen over de eindoverwinning! Wij duimen alvast mee: op naar de halve finale op 7 juni. Supporteren maar!

Hun eerste deelname vorige week was alvast een succes, en nu mogen we ze terug verwachten op 30 mei. Kijk je mee? En ze nemen een enthousias eigen publiek mee, je kunt er niet naast kijken!

Matthias Dobbelaere-Welvaert, lector Multimedia & Creatieve Technologie, mocht trouwens op 22 mei als 'expert' de studenten van de UA en Hasselt het vuur aan de schenen leggen: zijn cursus over privacy moest worden geblokt onder de gekende, moeilijke campus cup-omstandigheden.

Campus Cup
Matthias Dobbelaere-Welvaert