studiedag Broll

Benjamin Dalle volgt studiedag BrOLL: de kracht van materialen

Studiedag BrOLL: de kracht van materialen

De studiedag BrOLL: De kracht van materialen is een initiatief van BrOLL in samenwerking met de studenten van de opleiding Pedagogie van het jonge kind. Binnen het project BrOLL wordt brol actief (her)ingezet in een co-creatief proces met als doel mensen te verbinden. Zowel begeleiders, leerkrachten van (jonge) kinderen als andere geïnteresseerden volgden de studiedag. Ook Vlaams minister van Brussel, Jeugd, Media en Armoedebestrijding Benjamin Dalle was aanwezig en creëerde mee.

Samen werden ze ingeleid in de wereld van de verbeelding door middel van het creëren met oude, afgedankte materialen en restjes (brol). De studenten van de opleiding Pedagogie van het jonge kind namen de bezoekers aansluitend mee naar buiten, in de natuur, om de kracht van materiaal te ontdekken.

BrOLL is het resultaat van de sociaal-culturele, kunstzinnige en pedagogische expertise binnen de Bachelor Pedagogie van het jonge kind aan de Erasmushogeschool Brussel.

Broll studiedag