Een student wordt begeleid.

Alumni Lager Onderwijs vol lof over persoonlijke begeleiding

Wie kan er een opleiding beter inschatten dan alumni? Zij staan immers al een aantal jaar (of sommigen nog maar net) met hun beide voeten in het werkveld, en weten dus als geen ander wat onmisbare vaardigheden zijn om voor een klas te staan. We deden een bevraging naar wat onze alumni Lager Onderwijs nu écht denken van hun opleiding.

Enthousiaste alumni

De alumnibevraging werd dan ook enthousiast onthaald door de opleiding Lager Onderwijs, en nog meer toen de resultaten bekend raakten. De persoonlijke begeleiding die alumni tijdens hun studieloopbaan kregen, blijft hun nog steeds bij. Dit werd dan ook als hét sterke punt van de opleiding naar voor geschoven.

Vlot werk vinden

Daarnaast ook applaus voor de opbouw van de stages. Misschien daarom dat 70% van de afgestudeerden al na 1 maand werk vond. De anderen vonden na maximaal 6 maand werk. Terugkijkend op de opleiding vonden alumni wel dat er nog meer aandacht mocht zijn voor het leren werken in teamverband, leren omgaan met ouders en leren omgaan met leerstoornissen. De opleiding neemt dit mee en is heel erg blij met alle fijne commentaren. Bedankt alumni!