Kleuters tijdens een les beweging.

Alumni Kleuteronderwijs rasechte ambassadeurs

Studenten Kleuteronderwijs staan in het departement Onderwijs & Pedagogie steeds bekend als een enthousiaste bende. Dat was niet anders tijdens de verspreiding van de alumnibevraging. Met een participatiegraad van maar liefst 73% was Kleuteronderwijs de koploper van het departement!

Grote tevredenheid

Niet alleen de participatiegraad was hoog, maar ook de tevredenheid. Enkele cijfers: 90% kiest opnieuw voor de opleiding Kleuteronderwijs aan de Erasmushogeschool Brussel, 90% werkt in het kleuteronderwijs en 70% vond na 1 maand al werk. De sfeer tussen de studenten en de docenten blijft alumni bij, maar ook de visie op onderwijs en opvoeden met Reggio Emilia wordt vaak als sterk punt vernoemd.

Stage

Studenten LKO doen veel stage, en dat wordt door alumni erg gewaardeerd. Alumni worden soms wel eens de ambassadeurs van de opleiding genoemd, en dat is voor deze alumni zeker het geval. Dankjewel!