Career Launch 2023

Career Launch, jobbeurs EhB, jobbeurs, Erasmushogeschool Brussel, jobbeurs Erasmushogeschool Brussel

Ben je op zoek naar nieuw talent om jouw technische en IT-teams te versterken? Wil je jouw bedrijf in de schijnwerpers zetten en de volgende generatie experts ontmoeten? Dan mag je Career Launch '23 op vrijdag 13 oktober 2023 niet missen!

Het departement Design & Technologie van de Erasmushogeschool Brussel nodigt je uit voor hét ultieme netwerkevent van de design & technologie opleidingen. Deze jaarlijkse jobbeurs is dé brug tussen onze innovatieve opleidingen en het dynamische werkveld.

Waarom je bij de Career Launch '23 wilt zijn:

• Ontmoet studenten uit zes topopleidingen, waaronder Bachelor in de Multimedia & Creatieve Technologie, Bachelor in de Toegepaste Informatica, Graduaat Elektromechanische Systemen, Graduaat Internet of Things, Graduaat Programmeren en Graduaat Systeem- & Netwerkbeheer.
  • Presenteer je bedrijf aan een breed scala aan potentiële stagiairs, bachelorproefpartners en toekomstige werknemers.
  • Breid je netwerk uit en bouw waardevolle relaties op met toekomstige werknemers in de technische en IT-sector.

Dit is je kans om de perfecte match voor jouw bedrijf te vinden.
Registreer je en we zien je graag op de Career Launch '23.

Career Launch

Algemene informatie Career Launch 2023

• Wanneer: vrijdag 13 oktober 2023
  • Waar: campus Kaai, Nijverheidskaai 170, 1070 Anderlecht (uitzonderlijke alternatieve locatie wegens werken aan onze campus)
  • Uur: van 10u tot 15u

Gedurende de hele beurs zullen de studenten vrij kunnen rondlopen en jullie stand kunnen bezoeken.

Inschrijven is mogelijk t.e.m. zondag 8 oktober 2023.

Formules

Pakket Formules Omschrijving Prijs
1 Bronze partner Stand: 1,5m x 1,5m
1 tafel
Tickets voor 2 informanten
(Enkel geldig voor bedrijven met < 20 werknemers)
€ 200
2 Silver partner Stand: 2m x 2m
1 tafel
Tickets voor 2 informanten
€ 500
3 Golden partner Centrale standplaats op het event.
Premium visibiliteit in de communicatie.
Mogelijkheid tot plaatsen van beachvlag aan inkom event.
Stand: 3m x 2m
2 tafels
Tickets voor 4 informanten
€ 750
4 Start-up Jonger dan 2 jaar
Stand: 2m x 2m
€ 150

Inbegrepen:

• Elektriciteit & draadloos internet
  • Logo + contactgegevens op website
  • Catering: ontbijt, lunch & dranken voor 2 informanten (extra informant = + 30 euro)

Tarieven excl. btw.

08u00 - 10u00 Aankomst & opbouw standen + ontbijt
10u00 Start Career Launch
12u00 - 13u30 Netwerklunch
15u00 Einde beurs
15u00 - 17u00 Afbraak standen

Meer info

Bij vragen contacteer carlijn.fronik@ehb.be.