Bezoek aan het Pixel Museum (19 april 2022)

Pixel Museum

Op dinsdag 19 april zullen we gezamenlijk naar het Pixel Museum gaan aan Tour & Taxis. Het is een vrijblijvende uitstap voor studenten en docenten van alle richtingen aan departement GDT.

Het Pixel Museum is een interactief museum over de geschiedenis van gamen, de collectie is er niet alleen om te bezichtigen maar je kan er ook aan de slag op een 50-tal consoles. Momenteel loopt er ook een tentoonstelling over Sonic.

We verzamelen na de lessen vooraan aan de A-blok en zouden rond 16u35 met het openbaar vervoer vertrekken richting Tour & Taxis, wat ongeveer een 25-tal minuten zal duren. Zorg zeker dat je op voorhand al een ticket voor de metro hebt. Voor mensen die zelfstandig naar het Pixel Museum zullen gaan verwachten ze dat ze rond 16u40 aanwezig zijn aan de ingang van het Museum.

Toegang tot het museum kost normaal €9 per persoon maar de school zal tussenkomen zodat jullie slechts €5 betalen.

Wil je deelnemen? Schrijf je dan als de bliksem in via onderstaand formulier. Inschrijvingen lopen tot en met 15 april.

inschrijvingsformulier

Hoe ga je naar het Pixel Museum?