Kan ik mijn inschrijvingsgeld in schijven betalen?

Ja, elke student mag een spreidingsplan aanvragen. Zo betaal je maandelijks een deel van je inschrijvingsgeld en moet je niet alles in één keer betalen. Een spreidingsplan aanvragen doe je door een mail te sturen naar studiegeld@ehb.be

Ik was vorig academiejaar een beursstudent, start mijn dossier dit jaar automatisch op?

Neen, je moet jouw dossier altijd nog goedkeuren. Dat kan door je aan te melden op www.studietoelagen.be.

Mijn studietoelage is afgekeurd, hoe komt dit?
  • Als je studietoelage is afgekeurd dan ontvang je een mail met daarin de reden van afkeuring. Toch nog vragen hierover? Vul dit document in en stuur dit door naar centenvoorstudenten@ehb.be, samen met jouw vraag. We bekijken dit dan voor jou.
  • Denk je dat je aanvraag onterecht is afgekeurd? Dan kan je een herziening aanvragen via het contactformulier op de website www.studietoelagen.be en meteen de nodige attesten opladen.
Ik heb een studietoelage aangevraagd, wanneer kan ik een beslissing verwachten?
Ik ben ouder dan 25 jaar, heb ik nog recht op een studietoelage?

Je leeftijd is niet van belang voor je studietoelage. Wel je nationaliteit, je gezinssituatie, je inkomen en je studies. Je kan alle voorwaarden nalezen op de website van de dienst studietoelagen.