Alumni Quiz 2019

Wat?

Om de banden tussen onze alumni terug aan te halen, organiseren wij een allereerste Alumni Quiz. Het wordt een ludieke quiz, waar iedereen aan kan meedoen. De winnaar gaat naar huis met de fameuze wisselbeker.

Je kan je inschrijven in teams van maximum 5 personen (deelnameprijs is €5 per persoon). Verzamel al je studiegenoten in een team en wie weet versla je wel een oud-docent.

Geen nood als je niet zo van quizzen houdt of geen team kan vormen. Dan kan je gezellig iets komen drinken of eten (wij voorzien broodjes) en vooral bijpraten met je oud-studenten én -docenten.

Bovendien gaat de opbrengst naar het Ronald Mcdonald Kinderfonds België, ons goed doel voor de Warmste Week. Redenen genoeg om er zeker bij te zijn!

Wanneer?

Donderdag 19 december om 19u30

Wie?

Voor alle alumni van de opleidingen Toegepaste Informatica en Multimedia & Communicatietechnologie aan de Erasmushogeschool Brussel.

Waar?

De allereerste Alumni Quiz vindt plaats in de wintertuin van het vernieuwde studentenrestaurant van campus Kaai (Nijverheidskaai 170, 1070 Brussel). Er is parking voorzien aan de campus.

19u30 - Verwelkoming

20u00 - Start quiz

21u00 - Einde quiz

21u30 - Bekendmaking winnaar quiz