Testimonials studenten in het buitenland

Je buitenlands avontuur delen? Check! Hieronder lees je 'how to share your story', zo laat je de EhB-community mee genieten van je studentenleven in het buitenland.

Maak een vlog

Vlog over jouw buitenlands avontuur. Neem ons mee op stap tijdens jouw dag(en) en toon hoe het (studenten)leven eraan toegaat op jouw bestemming. Bijvoorbeeld: toon je school, je verblijf, wat je doet na de les, hoe je weekend eruit ziet,..

Instagram takeover

Neem voor min. 1 dag en max. 1 week de EhB Instagram over en deel je buitenlands avontuur met onze community. Zin in? Mail naar Naomi El Yousfi.

A day in my life video

Maak een a day in my life video voor het TikTok kanaal van EhB. Toon op de typische manier hoe jouw dag eruit ziet. Bijvoorbeeld: opstaan, ontbijt maken, naar de les, chillen in het park, opnieuw naar de les, naar de winkel, eten maken, op stap met de nieuwe vrienden, slapen. Je vindt op TikTok genoeg inspiratie van mensen die hun buitenlands studieavontuur delen op een leuke manier.

Schrijf een blog

Neem je liever wat meer tijd om je verhaal te delen, ook dat vinden we awesome. Stuur ons een blogbericht dat we kunnen posten op de website. Was je ons voor en heb je al een persoonlijke blog waar je je verhaal deelt? Toon ons de weg naar je persoonlijke blog waar we je belevenissen kunnen meevolgen. We sharen je originele blogpost met plezier op onze website.

Fotoverslag

Zeg je het liever met beelden? Ook tegen een fotoverslag zeggen we geen nee. We kijken al uit naar alle foto's die ons laten dromen van grote en kleine avonturen in het buitenland!

• max. 10 foto's
  • vierkante foto's
  • zet je studentenleven centraal

Korte vragenlijst

Druk druk met stage, studeren, vrienden en 101 andere dingen, stuur ons dan simpelweg de antwoorden op onze prangende vragen via een vragenlijst. Vul aan:

• Op stage in België had ik nooit ... (als je op stage bent)
  • Aan EhB had ik nooit ...  (wanneer je op studie uitwisseling ging)
  • Never ever will I forget ..... (deel je meest memorabele Erasmuservaring)
  • Wist je dat ..... (een bijzondere, grappige, verrassende gewoonte in je gastland, aan de gastinstelling of op je stageplek)
  • Jouw advies aan studenten die nog twijfelen of ze naar het buitenland gaan:

Ik wil mijn verhaal delen

Nice! Laat het ons weten, mail naar Naomi El Yousfi en we spreken elkaar snel.